miercuri, 23 decembrie 2009

Toti suntem bogati!

Trei cuvinte in titlu si credeti-ma ca sunt mai mult decat suficiente!
Am avut de curand ocazia sa fac parte dintr-un grup extraordinar care prin dragoste, daruire, profesionalism si corectitudine a reusit sa faca cativa copii de la spitale sa zambeasca! Si ma intorc la titlu. De ce am spus asta? Pentru ca vazand atata suferinta la varsta la care ei trebuiau sa il astepte pe Mosu' intr-o pijama curata, intr-o casa calda si cu familia langa ei, am realizat ca ceea ce am este cu mult peste ceea ce au unii si simplul fapt ca am o multime de prieteni, o familie iubitoare, un loc de munca si mai presus de toate ca sunt sanatos este mai mult decat o avere. Sigur ca si la mine a venit aceasta asa-zisa criza dar unii nu au ce manca, bea, cu ce se incalzi sau nu au unde dormi, nu mai spun de cei cu handicap iar eu nu am avut bani sa imi pun anvelope de iarna sau sa imi fac revelionul la Viena. Sunt sigur ca intelegeti ce vreau sa spun, sigur ca avem momentele noastre grele in care pare ca totul merge anapoda si nimic nu iese asa cum ar trebui dar atunci va rog sa va aduceti aminte de vorbele mele...DACA AI UNDE SA TE INTORCI SEARA, AI CEVA IN FARFURIE SI ARE CINE SA ITI SPUNA NOAPTE BUNA ESTI CU ADEVARAT BOGAT! Si eu vreau sa pretuiesc mai mult in anul ce vine ceea ce am langa mine pentru ca nu se stie niciodata cand dispare si atunci e greu, trist si dureros.
O dorinta pe care mi-o pun de Craciun? Sa imi fiti toti sanatosi si sa stati langa mine cat mai mult timp, pentru ca din voi imi iau energia si dorinta de a merge mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu