marți, 22 decembrie 2009

2009

Un an frumos, plin, cu multe realizari si lucruri bune! A fost un an in care am castigat multa experienta, am invatat sa iubesc altfel, am facut lucruri pe care nu credeam ca le voi face vreodata si am trait cele mai intense clipe! Mi-am pastrat prietenii aproape, mi-am facut mai multi, am ajutat, am fost ajutat, am plans si am fost vesel, am rasfatat!
A fost un an plin de detoate!
Daca ar fi sa dau timpul inapoi un singur lucru as face altfel: as iubi mai intens...:)
Nu imi reprosez nimic si nu reprosez nimanui nimic, imi doresc un 2010 in care sa iubesc si sa traiesc cel putin la fel de intens ca in 2009 si care sa fie macar la fel de bun.
Asta va doresc si voua, un an plin de realizari, zambete, aventura, iubire impartasita si sanatate!
Va multumesc voua, cunoscutilor, pentru ca existati si pentru ca mi-ati fost alaturi anul asta si voua, necunoscutilor, care ati aparut sau o sa apareti in viata mea pentru simplul fapt voi sunteti viitorul si aventurile, bucuria si tristetea anului ce vine!

La multi ani!

2 comentarii: